SEO Specialista Karlovy Vary

SEO Specialista a konzultant KArlovy Vary

Hledáte SEO specialistu a konzultanta v Karlových Varech? Nabízím své SEO služby v rámci Karlových Varů.

Konzultaci ohledně SEO můžeme probrat osobněv Karlových Varech a blízkém okolí nebo se můžeme spojit přes telefon, Zoom, WhatsApp nebo Skype. 

Realizaci SEO služeb můžu dělat externě odkudkoliv. Pro více jak 90% svých klientů pracuji na dálku, pokud však preferujete osobní setkání, můžeme se domluvit i na schůzce.

Mám bohaté zkušenosti s optimalizací SEO - ať už se jedná o lokální byznys, e-shop nebo jiné služby.

Pokud hledáte kvalitního SEO konzultanta, můžete si prohlédnout reference mých klientů. Rád vám pošlu detailní výsledky mých prací.

 

Proč si vybrat moje služby?

1) Jsem plně transparentní a dosahuji reálných výsledků

Moje služby, které nabízím, jsou plně transparentní a dosahuji při tvorbě SEO reálných výsledků u svých klientů.

Nenajdete u mě jen uměle vytvořená data, ale výsledky které dosahují reálných cílů.

 

2) Znalost a zkušenosti v oboru

Díky mé praxi mám zkušenosti se všemi typy byznysu. Ať už se jedná o SEO pro e-shop, služby, lokální byznys nebo i třeba SEO pro realitní makléře.

Pracuji pro menší e-shopy, služby nebo i pro velké klienty.

 

3) Držím krok s trendy a neustále se vzdělávám

Tak jako každý obor, i SEO se mění každým rokem. Vzdělávám se každý den - sleduji nejnovější trendy, vzdělávám se pomocí těch nejlepší SEO specialistů ze zahraničí a pořád zkouším a testuji nové věci. 

Věděli jste, že Google každý rok vydá desítky i stovky aktualizací svého algoritmu, které mají zásadní vliv na organické vyhledávání a kvůli tomu se neustále musíte vzdělávat, abyste něco nepřehlédli?

 

4) Miluju výzvy a zkoumat data

Pokud něco nefunguje, nebo nepracuje tak jak má miluju se "hrabat" v datech a přijít věcem na kloub.

Proč je konkurence lepší než vy? V čem je lepší, kde jsou nedostatky, proč tato strategie nefunguje? Proč na tyto stránky nechodí žádná organická návštěvnost i když jsou skvěle odladěné?

Tyto otázky miluju řešit a následně navrhnout řešení pro zlepšení. Ať už se jedná o technický problém stránek, špatné předešlá SEO optimalizace nebo problémy s Google Analytics atd... Těchto případů může být mnoho, ale následné vyřešení problémů přináší své ovoce.

 

Služby, které nabízím

Pro detailnější přehled služeb můžete navštívit SEO Ceník

 

Mimo SEO služeb nabízím

Pokud se chcete dozvědět více, můžete navštívit SEO Ceník.

 

Jak SEO pomohlo mým klientům?

Díky SEO optimalizaci a správně zvolené strategii (červená čára - začátek optimalizace), se mi podařilo zvýšit organickou návštěvnost zákazníkům o stovky procent za pár měsíců a čísla stále rostou. Můžete se podívat na přehled dat z Google Search Console.

seo-optimalizace

 

 

seo-specialista-reference

 

Jak postupuji při práci?

1) Kontrola a audit webu

V první řadě se podívám na to, zda jsou vaše webové stránky plně funkční po technické stránce.

Technické SEO patří mezi mé první kroky na začátku spolupráce. V podstatě se dá říct, že v první řadě zjistím, zda váš web je v "pořádku" co se týče indexace, procházení a dalších důležitých věcí, které by mohly bránit nebo ztěžovat úspěšnost v organickém vyhledávání.

Tento krok je velmi opomíjený SEO specialisty ale zároveň velmi důležitý, protože se váš web nemusí umisťovat ve výsledku vyhledávání jen kvůli tomu, že je tam nějaká překážka na straně programátora nebo poskytovatele webhostingu.

 

2) Optimalizace ON-Page a OFF-Page faktorů

Při technické analýze zjistím, kde mají vaše webové stránky mezery a chyby, které se dají "hned" zlepšit.

Optimalizovat ON-Page a OFF-Page faktory je zcela zásadní, protože ovlivňují, jak vyhledávače, jako je Google, Seznam a Bing vnímají strukturu webových stránek a jejich obsah.

Tento aspekt má velký vliv, jak vysoko se vaše stránka dokáže umístit v organickém vyhledávání. 

 

3) Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov patří ke stavebním kamenům v SEO při optimalizaci webových stránek.

Cílem je identifikovat slova a fráze, která jsou relevantní pro konkrétní téma, ať už se jedná o e-shop, službu nebo lokální byznys.

Při analýze kladu důraz na klíčová slova, která jsou úzce spjatá s vaším oborem. Cílení na špatně zvolená klíčová slova mají negativní vliv na organické vyhledávání.

Zaměřuji se na objem vyhledávání, konkurenčnost, cenu za proklik v PPC a především na určení klíčových slov podle záměru. Některá klíčová slova jsou určená pro transakční stránky, blogové příspěvky nebo lokální byznys.

 

4) Implementace klíčových slov

 

5) Tvorba obsahu

"Obsah je král"! Tvorba obsahu patří k velmi důležitým aspektům při tvorbě SEO.

Na základě analýzy klíčových slov identifikuji správná klíčová slova, která jsou relevantní pro "blogovou část" a následně budu pracovat na SEO Copywritingu.

V dnešní době nestačí pouze vytvářet transakční stránky, je velmi důležité pracovat intenzivně na obsahové strategii.

Tento krok je velmi individuální podle služby klienta (e-shop, blog atd..). 

 

6) Link building

Tvorba zpětných odkazů je v poslední pár letech velmi spekulativní. Pokud dokážete vytvářet kvalitní obsah a víte jak na to, dokážete se umístit ve výsledcích vyhledávání i na konkurenční klíčové slovo s vysokým počtem objemu vyhledávání.

Dříve bylo budování zpětných odkazů velmi důležité a mělo to zásadní vliv v organickém vyhledávání. Dokonce i podle Google příručky se nedoporučuje nakupovat zpětné odkazy, protože vám to může přinést "mínusové" body nebo v horším případě penalizaci.

Google doporučuje vytvářet "přirozené" zpětné odkazy. 

Nejsem zastáncem nakupovat zpětné odkazy z druhé ruky, protože lidé zneužívají neznalost nakupujícího a prodají mu zpětný odkaz který nemá absolutně žádnou hodnotu a dokážete za ně utratit i tisíce. 

Z toho důvodu se budu snažit najít přirozené a relevantní zpětné odkazy, které vám opravdu pomohou zlepšit pozice ve výsledcích vyhledávání a mají dostatečnou hodnotu pro vaše zlepšení. 

 

7) Máte lokální byznys?

Pokud jste automechanik, kadeřnice nebo máte kamenný obchod a chcete cílit na lidi ve vašem městě, musíte zapracovat na lokálním SEO.

I s tím vám dokážu poradit a navrhnout správnou strategii.

 

8) SEO konzultace

Pokud si nevíte s něčím rady a potřebujete poradit nebo nasměrovat tím správným směrem, rád vám pomůžu se vším během SEO konzultace.

Můžeme si zavolat nebo domluvit online konzultaci přes Google Meet. Se svými klienty jsem neustále v kontaktu a pomáhám jim při řešení problémů a pravidelně podávám report odvedené práce.

 

Co je SEO? Jak na něj?

SEO (Search Engine Optimization) je zkratka pro optimalizaci vyhledávačů webových stránek. Jedná se o soubor technik a strategií, které slouží ke zlepšení pozic webových stránek ve výsledcích organického vyhledávání (SERP).

Jeho cílem je zlepšit webové stránky ve výsledcích vyhledávání (jako je Google, Seznam nebo Bing), aby se zobrazovaly na předních pozicích v organickém vyhledávání na relevantní klíčová slova a vybrané fráze.

Důležité je poznamenat, že SEO nefunguje jen na "stisknutí červeného tlačítka". Jedná se o dlouhodobý proces, na kterém se musí pracovat pravidelně. 

Abych to například přirovnal k placené reklamě (PPC) tak SEO výsledky nejsou vidět za pár dní. Některé výsledky se mohou dostavit za pár týdnů nebo i měsíců.

Také si můžete přečíst můj článek Jak na SEO.

 

Proč je SEO důležité?

  1. Zvyšuje organickou (neplacenou) návštěvnost
  2. Získáváte relevantní návštěvníky z vašeho "oboru"
  3. Zlepšuje povědomí o značce
  4. Pomáhá zvyšovat konverze (zadarmo, nemusíte platit žádnou reklamu)
  5. Přináší dlouhodobé výsledky, pokud se na něm pracuje kontinuálně

Reference 

 

Jaké služby nabízíme?

 

V jakých lokalitách spravujeme SEO? 

Zpět do obchodu