SEO správa
SEO správa je komplexní služba, která vám pomůže zlepšit pozice vašich webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Díky SEO získáte větší organickou návštěvnost, zvýšíte povědomí o své značce a zlepšíte své obchodní výsledky.
CENA SEO SPRÁVY SE POHYBUJE OD 800 KČ/H
CO ZAHRNUJE SEO SPRÁVA?
SEO správa zahrnuje řadu úkolů, které vám pomohou vylepšit vaše webové stránky z hlediska vyhledávacích algoritmů.
Mezi naše nabízené služby patří:
- Analýza klíčových slov: identifikace relevantních klíčových slov a frází, na které chcete, aby váš web byl zobrazen.
- Implementace: na základě analýzy klíčových slov budeme implementovat SEO na vaše webové stránky.
- Technické SEO: zajištění toho, aby byly vaše webové stránky technicky v pořádku a aby byly optimálně připraveny pro vyhledávání.
- Obsahová strategie: tvorba a optimalizace obsahu webových stránek tak, aby byl relevantní pro vaše cílové publikum a atraktivní pro vyhledávače.
- Linkbuilding: tvorba zpětných odkazu z relevantních stránek.
SEO správa funguje na principu časové dotace.
Předem si stanovíme, kolik hodin se můžeme za měsíc starat o váš projekt, následně navrhneme SEO strategii, obsahový plán a pustíme se do práce.
Můžete se o váš projekt starat 10h za měsíc, nebo i 100h za měsíc, vše záleží na vás.
V podstatě se dá říci, že se jedná o takový SEO Servis.
Jaká je cena seo správy?
Cena SEO správy se liší v závislosti na rozsahu služeb, které potřebujete.
SEO je dlouhodobá investice, která se vám však může rychle vrátit v podobě vyšší organické návštěvnosti, povědomí o značce a obchodních výsledků.
Správa SEO se pohybuje od 800 kč/h.
Pokud s klientem navážeme dlouhodobou spolupráci, cena je nižší.
JAKÉ SLUŽBY ZAHRNUJE?
SEO správa zahrnuje komplexní balíček služeb.
Od návrhu a implementace SEO a obsahové strategie na vaše stránky, analýzu klíčových slov, tvorba zpětných odkazů až po technické SEO.
Tento druh služeb patří k nejlepším a nejžádanějším. V podstatě se nemusíte o "nic" starat.
ČASOVÁ DOTACE
SEO je dlouhodobý proces, proto je důležité na něm pracovat delší dobu (alespoň 1-2 roky), abyste viděli velmi razantní výsledky.
Můžete se podívat na naše reference s dlouhodobými klienty.
V rámci předem stanovené časové dotaci se o váš projekt můžeme starat měsíčně například 10 hodin, nebo i 100 hodin.
Vše záleží na předem domluveném plánu.
Jak postupujeme při SEO správě s klientem?
- Konzultace
- Audit stránek + technické SEO
- Úpravy On-page a Off-page faktorů
- Analýza klíčových slov
- Návrh strategie a tvorba obsahu
- Implementace SEO
- Kontrola a zlepšování stávajícího obsahu
- Pojďme se společně podívat na postup práce podrobněji, který řešíme s klientem při SEO správě.
KONZULTACE
Před zahájením spolupráce je ze všeho nejdůležitější SEO konzultace. Zavoláme si buď přes Google Meet, Skype nebo se můžeme osobně potkat v kanceláři nebo v kavárně.
Při konzultaci se podrobně seznámíme s podnikáním klienta a jeho cíli.
Máme zkušenosti se všemi typy byznysu. Ať už se jedná o e-shop, webové stránky, lokální SEO či jiné služby.
AUDIT STRÁNEK A KONTROLA TECHNICKÉHO STAVU STRÁNEK
Pokud navážeme s klientem spolupráci, v první řadě provedeme audit webových stránek po technické stránce, aby webové stránky fungovaly "tak jak mají".
Tento krok je často velmi opomíjený SEO specialisty, ale z našeho hlediska je to velmi důležitá a podstatná část, kterou je třeba řešit hned na začátku spolupráce.
Například velká většina e-shopů či jiných webových stránek, která nejsou postavená na krabicovém řešení mají velmi častý problém s crawlingem, procházením a celkovými technickými problémy.
V některých případech se jedná o menší technické chyby, v tom horším se jedná o závažné chyby, které brání úspěšnému procházení stránek a kvůli tomu se nemusí dostat ani do výsledku vyhledávačů.
Většina mých klientů si láme hlavu, proč moje webové stránky nejsou úspěšné v organickém vyhledávání, když mám správně napsaný titulek, metadescription a cílím na relevantní klíčová slova? Odpověď může znít = Google o vás nemusí ani vědět, protože jsou neidexovatelné.
Níže přikládám obrázek mého klienta, který měl problém s téměř nulovou návštěvností na webových stránkách i když se mu na první pohled zdálo, že je všechno v pořádku.
Jak si můžete všimnout na grafu, více jak 94% stránek nebylo indexováno na Googlu a z více jak 65% na seznamu.
Součástí auditu není jen řešení zda je váš web indexovaný a nemá problémy s crawlingem.
Co dalšího kontrolujeme při auditu?
- Rychlost načítání
- Cache
- On-page a Off-page faktory
- Titulky a Metadescription
- Kontrola Sitemap.xml
- Kontrola duplicitního obsahu
- Audit architektury
- Kontrola stránek 404 a následné přesměrování
- Napojené služby (GCS, GA4, Seznam Webmaster a další..)
- Návrh strategie a následná implementace
- A mnoho dalšího... Tento seznam je jen souhrn "pár" bodů, které řešíme.
Z mého hlediska, před začátkem spolupráce je nejdůležitější zjistit, v jakém stavu (kondici) jsou vaše stránky. A následně se vrhnout na další postupy.
KONTROLA ON-PAGE A OFF-PAGE FAKTORŮ
Jak už jsme zde nakousl, po technickém SEO je důležité se také mrknout na stávající On-page a Off-page faktory.
On-page faktory:
jsou ty, které "vidíte" na vašem webu a máte je plně pod kontrolou.
Mezi takové můžeme zařadit: klíčová slova, obsah stránek, struktura webových stránek, uživatelská přívětivost, rychlost načítání a další..
Off-page faktory:
jsou ty, které na první pohled "nevidíte" na stránkách.
Mezi takové můžete zařadit: zpětné odkazy, povědomí o značce, sociální sítě, kvalita hostingu a další..
Kombinace těchto dvou faktorů je klíčová pro úspěšný web v organickém vyhledávání.
Díky správnému nastavení těchto faktorů dokážete zvýšit důvěryhodnost a autoritu vašich webových stránek.
ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV
Po kontrole technického stavu stránek je důležité připravit a navrhnout dlouhodobou SEO strategii a pustit se do důkladné analýzy klíčových slov!
Analýza klíčových slov patří k těm nejzákladnějším a nejdůležitějším věcem v SEO!
Díky analýza dokážete zjistit, která klíčová slova a fráze jsou úzce spojená s vašim podnikáním.
Při analýze je důležité zjistit, na která klíčová slova chce klient cílit a zvolit záměr klíčových slov. Jedná se o blog, službu nebo e-shopovou kategorii?
Pokud vás zajímá, jak na správnou analýzu klíčových slov, přečtěte si můj článek: Proč je analýza klíčových slov tak důležitá?
Návrh strategie a tvorba obsahu
Pokud jsme dokončili analýzu klíčových slov, je na čase navrhnout strategii a pustit se do práce.
Jak postupuje při vytváření strategie?
- Definujeme si cíle (budování značky, zlepšení pozic ve vyhledávačích, zvýšení organické návštěvnosti atd..)
- Pro koho je obsah určený?
- Existuje konkurence?
- Identifikace klíčových slov z analýzy
Pokud máme definované tyto body, je důležité se pustit do plánování a tvorbě obsahu.
Je důležité podotknout, že každý projekt je jiný a to co funguje pro jeden, nemusí pro druhý fungovat vůbec.
Proto je důležité ke každým webových stránkám přistupovat individuálně.
Jedná se o e-shop, blog, službu nebo lokální SEO? Tyto otázky jsou velmi důležité si položit, pokud tvoříte strategii a obsah.
Při tvorbě obsahu, lépe řečeno SEO copywritingu je důležité se zaměřit na několik klíčových bodů:
- Obsah pište pro lidi, ne pro vyhledávače
- Musíte uspokojit záměr vyhledávajícího
- Pište originální a poutavý text
- Optimalizujte obsah pro klíčová slova (nespamujte! Algoritmus Googlu je velmi chytrý)
- Dbejte na strukturu a formátování textu
- Doplňte obsah obrázky, video atd..
- Pište srozumitelně a jendoduše!
IMPLEMENTACE
SEO strategie se vždy odvíjí od analýzy klíčových slov.
V podstatě zahrnuje plán, jak optimalizovat vaše webové stránky pro vyhledávače, s cílem dosáhnout lepších pozic v organickém vyhledávání.
Pokud nevíte na jaká klíčová slova chcete cílit, nedokážete navrhnout SEO strategii a následnou implementaci.
Co znamená implementace? Jednoduše = vložit klíčová slova, tam kam patří.
Kontrola a zlepšení stávajícího obsahu
Mnoho lidí vytváří pořád nový a nový obsah, ale přitom dělají jednu zásadní chybu = upravovat stávající obsah a zlepšovat ho.
Podle jedné analýzy, více jak 80% lidí vytváří nebo publikují článek a už se ho nikdy nedotknou.. A pořád generují další a další obsah.
Proč ale vytvářet desítky nebo stovky článků, které ve většině případů se ani nedostane do TOP 5 v organickém vyhledávání?
Proč raději nevytvořit místo stovek článků jen 50 článků, a pořád na nich budu pracovat, doplňovat jej o nový obsah a neustále je zlepšovat?
Pokud budete neustále pracovat na stávajícím obsahu, brzy se dostane i mezi TOP 3 v organickém vyhledávání.
Musím říci, že i z mé zkušenosti, kdy jsem začal psát svůj blog o zdravém životním stylu, snažil jsem se pořád generovat nové a nové články a nemělo to moc velký efekt..
Proto je je opravdu velmi důležité pracovat pořád na stávajícím obsahu.
Jaké ostatní SEO služby nabízíme?