SEO správa

SEO správa je komplexní služba, která vám pomůže zlepšit pozice vašich webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Díky SEO získáte větší organickou návštěvnost, zvýšíte povědomí o své značce a zlepšíte své obchodní výsledky.

 

CENA SEO SPRÁVY SE POHYBUJE OD 800 KČ/H 

 

CO ZAHRNUJE SEO SPRÁVA?

SEO správa zahrnuje řadu úkolů, které vám pomohou vylepšit vaše webové stránky z hlediska vyhledávacích algoritmů. 

Mezi naše nabízené služby patří:

  1. Analýza klíčových slovidentifikace relevantních klíčových slov a frází, na které chcete, aby váš web byl zobrazen.
  2. Implementace: na základě analýzy klíčových slov budeme implementovat SEO na vaše webové stránky.
  3. Technické SEO: zajištění toho, aby byly vaše webové stránky technicky v pořádku a aby byly optimálně připraveny pro vyhledávání.
  4. Obsahová strategie: tvorba a optimalizace obsahu webových stránek tak, aby byl relevantní pro vaše cílové publikum a atraktivní pro vyhledávače.
  5. Linkbuilding: tvorba zpětných odkazu z relevantních stránek.

SEO správa funguje na principu časové dotace.

Předem si stanovíme, kolik hodin se můžeme za měsíc starat o váš projekt, následně navrhneme SEO strategii, obsahový plán a pustíme se do práce. 

Můžete se o váš projekt starat 10h za měsíc, nebo i 100h za měsíc, vše záleží na vás. 

V podstatě se dá říci, že se jedná o takový SEO Servis.

 

Jaká je cena seo správy?

Cena SEO správy se liší v závislosti na rozsahu služeb, které potřebujete.

SEO je dlouhodobá investice, která se vám však může rychle vrátit v podobě vyšší organické návštěvnosti, povědomí o značce a obchodních výsledků.

Správa SEO se pohybuje od 800 kč/h.

Pokud s klientem navážeme dlouhodobou spolupráci, cena je nižší.

 

JAKÉ SLUŽBY ZAHRNUJE?

SEO správa zahrnuje komplexní balíček služeb.

Od návrhu a implementace SEO a obsahové strategie na vaše stránky, analýzu klíčových slov, tvorba zpětných odkazů až po technické SEO. 

Tento druh služeb patří k nejlepším a nejžádanějším. V podstatě se nemusíte o "nic" starat.

 

ČASOVÁ DOTACE

SEO je dlouhodobý proces, proto je důležité na něm pracovat delší dobu (alespoň 1-2 roky), abyste viděli velmi razantní výsledky.

Můžete se podívat na naše reference s dlouhodobými klienty.

V rámci předem stanovené časové dotaci se o váš projekt můžeme starat měsíčně například 10 hodin, nebo i 100 hodin.

Vše záleží na předem domluveném plánu.

 

Jak postupujeme při SEO správě s klientem?

  1. Konzultace
  2. Audit stránek + technické SEO
  3. Úpravy On-page a Off-page faktorů
  4. Analýza klíčových slov
  5. Návrh strategie a tvorba obsahu
  6. Implementace SEO
  7. Kontrola a zlepšování stávajícího obsahu
  8. Pojďme se společně podívat na postup práce podrobněji, který řešíme s klientem při SEO správě.

 

KONZULTACE

Před zahájením spolupráce je ze všeho nejdůležitější SEO konzultace. Zavoláme si buď přes Google Meet, Skype nebo se můžeme osobně potkat v kanceláři nebo v kavárně.

Při konzultaci se podrobně seznámíme s podnikáním klienta a jeho cíli.

Máme zkušenosti se všemi typy byznysu. Ať už se jedná o e-shop, webové stránky, lokální SEO či jiné služby. 

 

AUDIT STRÁNEK A KONTROLA TECHNICKÉHO STAVU STRÁNEK

Pokud navážeme s klientem spolupráci, v první řadě provedeme audit webových stránek po technické stránce, aby webové stránky fungovaly "tak jak mají".

Tento krok je často velmi opomíjený SEO specialisty, ale z našeho hlediska je to velmi důležitá a podstatná část, kterou je třeba řešit hned na začátku spolupráce.

Například velká většina e-shopů či jiných webových stránek, která nejsou postavená na krabicovém řešení mají velmi častý problém s crawlingem, procházením a celkovými technickými problémy.

V některých případech se jedná o menší technické chyby, v tom horším se jedná o závažné chyby, které brání úspěšnému procházení stránek a kvůli tomu se nemusí dostat ani do výsledku vyhledávačů.

Většina mých klientů si láme hlavu, proč moje webové stránky nejsou úspěšné v organickém vyhledávání, když mám správně napsaný titulek, metadescription a cílím na relevantní klíčová slova? Odpověď může znít = Google o vás nemusí ani vědět, protože jsou neidexovatelné.

Níže přikládám obrázek mého klienta, který měl problém s téměř nulovou návštěvností na webových stránkách i když se mu na první pohled zdálo, že je všechno v pořádku.

 seo-report-collabim

Jak si můžete všimnout na grafu, více jak 94% stránek nebylo indexováno na Googlu a z více jak 65% na seznamu.

Součástí auditu není jen řešení zda je váš web indexovaný a nemá problémy s crawlingem. 

 

Co dalšího kontrolujeme při auditu?

  1. Rychlost načítání
  2. Cache
  3. On-page a Off-page faktory
  4. Titulky a Metadescription
  5. Kontrola Sitemap.xml
  6. Kontrola duplicitního obsahu
  7. Audit architektury
  8. Kontrola stránek 404 a následné přesměrování
  9. Napojené služby (GCS, GA4, Seznam Webmaster a další..)
  10. Návrh strategie a následná implementace
  11. A mnoho dalšího... Tento seznam je jen souhrn "pár" bodů, které řešíme.

 

Z mého hlediska, před začátkem spolupráce je nejdůležitější zjistit, v jakém stavu (kondici) jsou vaše stránky. A následně se vrhnout na další postupy.

 

KONTROLA ON-PAGE A OFF-PAGE FAKTORŮ

Jak už jsme zde nakousl, po technickém SEO je důležité se také mrknout na stávající On-page a Off-page faktory. 

 

On-page faktory:

jsou ty, které "vidíte" na vašem webu a máte je plně pod kontrolou.

Mezi takové můžeme zařadit: klíčová slova, obsah stránek, struktura webových stránek, uživatelská přívětivost, rychlost načítání a další.. 

 

Off-page faktory:

jsou ty, které na první pohled "nevidíte" na stránkách.

Mezi takové můžete zařadit: zpětné odkazy, povědomí o značce, sociální sítě, kvalita hostingu a další..

Kombinace těchto dvou faktorů je klíčová pro úspěšný web v organickém vyhledávání. 

Díky správnému nastavení těchto faktorů dokážete zvýšit důvěryhodnost a autoritu vašich webových stránek

 

ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV

Po kontrole technického stavu stránek je důležité připravit a navrhnout dlouhodobou SEO strategii a pustit se do důkladné analýzy klíčových slov

Analýza klíčových slov patří k těm nejzákladnějším a nejdůležitějším věcem v SEO!

Díky analýza dokážete zjistit, která klíčová slova a fráze jsou úzce spojená s vašim podnikáním. 

Při analýze je důležité zjistit, na která klíčová slova chce klient cílit a zvolit záměr klíčových slov. Jedná se o blog, službu nebo e-shopovou kategorii?

Pokud vás zajímá, jak na správnou analýzu klíčových slov, přečtěte si můj článek: Proč je analýza klíčových slov tak důležitá?

 

Návrh strategie a tvorba obsahu

Pokud jsme dokončili analýzu klíčových slov, je na čase navrhnout strategii a pustit se do práce.

Jak postupuje při vytváření strategie?

  1. Definujeme si cíle (budování značky, zlepšení pozic ve vyhledávačích, zvýšení organické návštěvnosti atd..)
  2. Pro koho je obsah určený?
  3. Existuje konkurence?
  4. Identifikace klíčových slov z analýzy

Pokud máme definované tyto body, je důležité se pustit do plánování a tvorbě obsahu.

Je důležité podotknout, že každý projekt je jiný a to co funguje pro jeden, nemusí pro druhý fungovat vůbec.

Proto je důležité ke každým webových stránkám přistupovat individuálně. 

Jedná se o e-shop, blog, službu nebo lokální SEO? Tyto otázky jsou velmi důležité si položit, pokud tvoříte strategii a obsah.

Při tvorbě obsahu, lépe řečeno SEO copywritingu je důležité se zaměřit na několik klíčových bodů:

  1. Obsah pište pro lidi, ne pro vyhledávače
  2. Musíte uspokojit záměr vyhledávajícího
  3. Pište originální a poutavý text
  4. Optimalizujte obsah pro klíčová slova (nespamujte! Algoritmus Googlu je velmi chytrý)
  5. Dbejte na strukturu a formátování textu
  6. Doplňte obsah obrázky, video atd..
  7. Pište srozumitelně a jendoduše!

 

 

IMPLEMENTACE

SEO strategie se vždy odvíjí od analýzy klíčových slov.

V podstatě zahrnuje plán, jak optimalizovat vaše webové stránky pro vyhledávače, s cílem dosáhnout lepších pozic v organickém vyhledávání.

Pokud nevíte na jaká klíčová slova chcete cílit, nedokážete navrhnout SEO strategii a následnou implementaci.

Co znamená implementace? Jednoduše = vložit klíčová slova, tam kam patří.

 

Kontrola a zlepšení stávajícího obsahu

Mnoho lidí vytváří pořád nový a nový obsah, ale přitom dělají jednu zásadní chybu = upravovat stávající obsah a zlepšovat ho.

Podle jedné analýzy, více jak 80% lidí vytváří nebo publikují článek a už se ho nikdy nedotknou.. A pořád generují další a další obsah.

Proč ale vytvářet desítky nebo stovky článků, které ve většině případů se ani nedostane do TOP 5 v organickém vyhledávání? 

Proč raději nevytvořit místo stovek článků jen 50 článků, a pořád na nich budu pracovat, doplňovat jej o nový obsah a neustále je zlepšovat?

Pokud budete neustále pracovat na stávajícím obsahu, brzy se dostane i mezi TOP 3 v organickém vyhledávání.

Musím říci, že i z mé zkušenosti, kdy jsem začal psát svůj blog o zdravém životním stylu, snažil jsem se pořád generovat nové a nové články a nemělo to moc velký efekt..

Proto je je opravdu velmi důležité pracovat pořád na stávajícím obsahu. 

 

 

Jaké ostatní SEO služby nabízíme?

 

V jakých lokalitách nabízíme SEO?

Zpět do obchodu