Slovník marketingových pojmů

Tento slovník je navržen tak, aby poskytoval jasné a přesné definice klíčových termínů a konceptů, které jsou nezbytné pro pochopení a úspěšné uplatnění marketingových strategií.

Ať už jste začátečník, student, nebo zkušený profesionál, náš slovník vám pomůže zorientovat se v terminologii a aktuálních trendech marketingu.

 

A

B

C

D

E

F

G

H

 I

J

 K

I

M

N

O

P

 Q

R

S

Š

T

U

V

W

X

 

Y

Z

SEO strategie

SEO strategie je plán, který definuje podrobné kroky které je nutné podniknout, aby se vaše webová stránka umístila na předních pozicích ve vyhledávačích. Cílem SEO strategie je přitáhnout více návšt...

S jakými typy klíčových slov se můžete v SEO potkat?

Klíčová slova jsou základním stavebním kamenem při optimalizaci SEO a hrají klíčovou roli ve zvyšování viditelnosti webových stránek ve vyhledávačích. Existuje však několik typů klíčových slov, které...

Definice klíčových slov: Proč jsou klíčová slova tak důležitá?

Klíčová slova jsou základním stavebním kamenem digitálního marketingu, SEO (Search Engine Optimization - optimalizace pro vyhledávače) a online obsahu obecně. Definují se jako výrazy a fráze, které li...

Jak blokovat vyskakovací reklamy?

Vyskakovací reklamy, neboli pop-upy, dokáží být velice otravné. Neustále se objevují na obrazovce a ruší vás při práci nebo zábavě. Naštěstí existuje několik způsobů, jak se jich zbavit.   1) B...

Trápí vás reklamy na androidu? Poradíme vám, jak je snadno zablokovat!

Reklamy na mobilních zařízeních dokáží být otravné a zdlouhavé. Zpomalují načítání stránek, zabírají cenné datové objemy a narušují uživatelský komfort. Naštěstí existuje několik způsobů, jak se rekla...

Co je to HUB page?

Hub page, v češtině také stránka s tématem, je speciální stránka na webu, která slouží jako rozcestník pro obsah zaměřený na konkrétní téma. Sdružuje veškerý relevantní obsah, ať už se jedná o články...

Public relations: co to je a proč je důležité?

Public relations (PR) je obor, který se zabývá řízením a šířením informací od jednotlivce nebo organizace (například firmy, vládní agentury nebo neziskové organizace) k veřejnosti, aby ovlivnil její v...

Nahoru
534 položek celkem
Zpět do obchodu