Slovník pojmů

. 2 3 4 5 A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V W X Y Z

.htaccess

.htaccess je konfigurační soubor používaný na webových serverech Apache. Tento soubor umožňuje administrátorům webových stránek nastavovat různé konfigurace pro jednotlivé adresáře.

200

Stavový kód 200 znamená "OK" a signalizuje, že požadovaná stránka byla úspěšně načtena bez přesměrování.

301

Stavový kód 301 znamená trvalé přesměrování URL.

302

Stavový kód 302 znamená dočasné přesměrování URL.

403

Přesměrování 403 se v SEO nevyskytuje, protože stavový kód 403 (Forbidden) není typ přesměrování, ale chybová zpráva.

404

Stavový kód 404 znamená požadovaná stránka nebyla nalezena nebo smazána.

500

Přesměrování 500 v SEO je chyba na straně serveru, která signalizuje, že server narazil na interní problém a nemůže dokončit požadavek.

503

Přesměrování 503 v SEO označuje stavový kód HTTP, který signalizuje, že server je dočasně nedostupný, často z důvodu údržby nebo přetížení.

A/B Testování

A/B testování je metoda, která se používá k tomu, aby se zjistilo, která z několika variant něčeho funguje lépe.  Využívá se hlavně v marketingu a webdesignu.

Ad network

Ad network (reklamní síť) je platforma, která spojuje inzerenty s webovými stránkami, které chtějí zobrazovat reklamy.

Ad recall

Ad recall (zapamatování reklamy) je metrika používaná v marketingu k měření, jak dobře si lidé pamatují reklamu po jejím zhlédnutí.

ad rotation

Ad rotation (rotace reklam) je metoda, při které se různé reklamy střídavě zobrazují na stejném reklamním prostoru.

ad server

Ad server je technologie, která slouží k doručování, správě a měření online reklam. Umožňuje inzerentům zobrazovat reklamy na různých webových stránkách a aplikacích.

ad tracking

Ad tracking je proces sledování a analyzování výkonu online reklamních kampaní.

Ad view

Ad view, neboli zobrazení reklamy, je metrika, která měří, kolikrát byla reklama úspěšně zobrazena uživateli na webové stránce nebo v aplikaci.

Adwords

Jedná se o reklamní systém Google Ads od společnosti Google.

Ahrefs

Ahrefs je komplexní SEO sada nástrojů určená pro SEO specialisty a odborníky na optimalizaci webových stránek pro vyhledávače (SEO). Patří k nejpopulárnějším SEO nástrojům na světě.

Ahrefs rank

Metrika od společnosti Ahrefs k hodnocení autority a popularity webových stránek.

Algoritmus

Systém pravidel a kritérií, které vyhledávače jako Google, Bing nebo Yahoo! používají k určení relevance a kvality webových stránek.

Alt

Popisné označení obrázku.

Amazon

Amazon.com, Inc. je americká nadnárodní technologická společnost se sídlem v Seattlu ve státě Washington.

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov je proces shromažďování a vyhodnocování relevantních klíčových slov a frází, které lidé používají při organickém vyhledávání na internetu.

Apache

Apache je open-source webový server, který slouží k poskytování webových stránek uživatelům přes internet.

Aplikace

SEO aplikace je software, který pomáhá optimalizovat webové stránky pro vyhledávače. Tyto aplikace nabízejí nástroje pro analýzu klíčových slov nebo sledování pozic ve vyhledávačích.

Apple

Apple Inc. je americká technologická společnost se sídlem v Cupertinu v Kalifornii. Založili ji v roce 1976 Steve Jobs, Steve Wozniak a Ronald Wayne.

Nahoru
212 položek celkem
Zpět do obchodu