SEO Ostrava

SEO Specialista a konzultant Ostrava

Hledáte SEO specialistu a konzultanta v Ostravě? Nabízíme své SEO služby v rámci Ostravy.

Konzultaci ohledně SEO můžeme probrat osobně v Ostravě a blízkém okolí nebo se můžeme spojit přes telefon, Zoom, WhatsApp nebo Skype. 

Realizaci SEO služeb můžeme dělat externě odkudkoliv. 

Pro více jak 90% svých klientů pracujeme na dálku, pokud však preferujete osobní setkání, můžeme se domluvit i na schůzce.

Máme bohaté zkušenosti s optimalizací SEO - ať už se jedná o lokální byznys, e-shop nebo jiné služby.

Pokud hledáte kvalitního SEO konzultanta, můžete si prohlédnout reference našich klientů.

Rádi vám pošleme detailní výsledky našich prací.

 

Proč si vybrat naše služby?

✅  Jsem plně transparentní a dosahuji reálných výsledků

Naše služby, které nabízíe, jsou plně transparentní a dosahuji při tvorbě SEO reálných výsledků u svých klientů.

Nenajdete u mě jen uměle vytvořená data, ale výsledky které dosahují reálných cílů.

 

✅ Znalost a zkušenosti v oboru

Díky naší praxi máme zkušenosti se všemi typy byznysu.

Ať už se jedná o SEO pro e-shop, služby, lokální byznys nebo i třeba SEO pro realitní makléře.

Pracujeme i pro menší e-shopy, služby nebo i pro velké klienty.

 

✅ Držíme krok s trendy a neustále se vzděláváme

Jako každý obor, i SEO se mění každým rokem.

Vzděláváme se každý den - sledujeme nejnovější trendy, vzděláváme se pomocí těch nejlepší SEO specialistů ze zahraničí a pořád zkoušíme a testuje nové věci. 

Díky tomu si držíme velký krok před konkurencí.

Věděli jste, že Google každý rok vydá desítky i stovky aktualizací svého algoritmu, které mají zásadní vliv na organické vyhledávání?

Kvůli tomu se neustále musíme vzdělávat, abysme něco nepřehlédli?

 

✅ Milujeme výzvy a zkoumat data

Pokud něco nefunguje, nebo nepracuje tak jak má, rádi se "hrabeme" v datech a snažíme se věcem přijít na kloub.

Proč je konkurence lepší než vy? V čem je lepší, kde jsou nedostatky, proč tato strategie nefunguje?

Proč na tyto stránky nechodí žádná organická návštěvnost i když jsou skvěle odladěné?

Tyto otázky řadí řešíme a následně navrhneme řešení pro zlepšení.

Ať už se jedná o technický problém stránek, špatné předešlá SEO optimalizace nebo problémy s Google Analytics atd...

Těchto případů může být mnoho, ale následné vyřešení problémů přináší své ovoce.

 

Služby, které nabízíme

Pro detailnější přehled služeb můžete navštívit SEO Ceník

Nabízíme také SEO školení.

  

Jak SEO pomohlo našim klientům?

Díky SEO optimalizaci a správně zvolené strategii (červená čára - začátek optimalizace), se mi podařilo zvýšit organickou návštěvnost zákazníkům o stovky procent za pár měsíců a čísla stále rostou.

Můžete se podívat na přehled dat z Semrush.

 

Naše reference hovoří samy za sebe.

bovram-recenzejust-eshop-referencejust-english-referenceekotekt-reference-eshop

 

Reference našeho klienta, kde jsme budovali SEO úplně od začátku.

seo-reference-zoom-studio 

Pro lepší představu, zde uvádíme screen ze SEO nástroje Collabim (funkce MarketShare), jak jsme dokázaly zlepšit organickou návštěvnost našim klientům o stovky % během 12 měsíců.

market-share-seo-referencecollabim-market-share-seo-reference

 

 

Jak postupujeme při SEO správě?

✅ Kontrola a audit webu

V první řadě se podívám na to, zda jsou vaše webové stránky plně funkční po technické stránce.

Technické SEO patří mezi mé první kroky na začátku spolupráce. V podstatě se dá říct, že v první řadě zjistím, zda váš web je v "pořádku" co se týče indexace, procházení a dalších důležitých věcí, které by mohly bránit nebo ztěžovat úspěšnost v organickém vyhledávání.

Tento krok je velmi opomíjený SEO specialisty ale zároveň velmi důležitý, protože se váš web nemusí umisťovat ve výsledku vyhledávání jen kvůli tomu, že je tam nějaká překážka na straně programátora nebo poskytovatele webhostingu.

 

✅ Optimalizace ON-Page a OFF-Page faktorů

Při technické analýze zjistím, kde mají vaše webové stránky mezery a chyby, které se dají "hned" zlepšit.

Optimalizovat ON-Page a OFF-Page faktory je zcela zásadní, protože ovlivňují, jak vyhledávače, jako je Google, Seznam a Bing vnímají strukturu webových stránek a jejich obsah.

Tento aspekt má velký vliv, jak vysoko se vaše stránka dokáže umístit v organickém vyhledávání. 

 

✅  Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov patří ke stavebním kamenům v SEO při optimalizaci webových stránek.

Cílem je identifikovat slova a fráze, která jsou relevantní pro konkrétní téma, ať už se jedná o e-shop, službu nebo lokální byznys.

Při analýze kladu důraz na klíčová slova, která jsou úzce spjatá s vaším oborem. Cílení na špatně zvolená klíčová slova mají negativní vliv na organické vyhledávání.

Zaměřuji se na objem vyhledávání, konkurenčnost, cenu za proklik v PPC a především na určení klíčových slov podle záměru. Některá klíčová slova jsou určená pro transakční stránky, blogové příspěvky nebo lokální byznys.

 

✅ Implementace klíčových slov

Na základě provedené analýzy začínám pracovat na implemetaci klíčových slov.

Jedná se o pečlivé začlenění klíčových slov a frází do obsahu webových stránek "tam, kam patří", aby byly stránky relevantní pro vyhledávače a získali jste lepší pozice v organickém vyhledávání. 

Špatné umístění umístění klíčových slov bude mít negativní výsledky pro vaše zlepšení.

 

 

✅ Tvorba obsahu

"Obsah je král"! Tvorba obsahu patří k velmi důležitým aspektům při tvorbě SEO.

Na základě analýzy klíčových slov identifikuji správná klíčová slova, která jsou relevantní pro "blogovou část" a následně budu pracovat na SEO Copywritingu.

V dnešní době nestačí pouze vytvářet transakční stránky, je velmi důležité pracovat intenzivně na obsahové strategii.

Tento krok je velmi individuální podle služby klienta (e-shop, blog atd..). 

 

✅ Link building

Tvorba zpětných odkazů je v poslední pár letech velmi spekulativní. Pokud dokážete vytvářet kvalitní obsah a víte jak na to, dokážete se umístit ve výsledcích vyhledávání i na konkurenční klíčové slovo s vysokým počtem objemu vyhledávání.

Dříve bylo budování zpětných odkazů velmi důležité a mělo to zásadní vliv v organickém vyhledávání. Dokonce i podle Google příručky se nedoporučuje nakupovat zpětné odkazy, protože vám to může přinést "mínusové" body nebo v horším případě penalizaci.

Google doporučuje vytvářet "přirozené" zpětné odkazy. 

Nejsem zastáncem nakupovat zpětné odkazy z druhé ruky, protože lidé zneužívají neznalost nakupujícího a prodají mu zpětný odkaz který nemá absolutně žádnou hodnotu a dokážete za ně utratit i tisíce. 

Z toho důvodu se budu snažit najít přirozené a relevantní zpětné odkazy, které vám opravdu pomohou zlepšit pozice ve výsledcích vyhledávání a mají dostatečnou hodnotu pro vaše zlepšení. 

 

✅ Máte lokální byznys?

Pokud jste automechanik, kadeřnice nebo máte kamenný obchod a chcete cílit na lidi ve vašem městě, musíte zapracovat na lokálním SEO.

I s tím vám dokážu poradit a navrhnout správnou strategii.

 

✅ SEO konzultace

Pokud si nevíte s něčím rady a potřebujete poradit nebo nasměrovat tím správným směrem, rád vám pomůžu se vším během SEO konzultace.

Můžeme si zavolat nebo domluvit online konzultaci přes Google Meet. Se svými klienty jsem neustále v kontaktu a pomáhám jim při řešení problémů a pravidelně podávám report odvedené práce.

 seo-nastroje-ktere-pouzivame

Co je SEO? Jak na něj?

SEO (Search Engine Optimization) je zkratka pro optimalizaci vyhledávačů webových stránek. Jedná se o soubor technik a strategií, které slouží ke zlepšení pozic webových stránek ve výsledcích organického vyhledávání (SERP).

Jeho cílem je zlepšit webové stránky ve výsledcích vyhledávání (jako je Google, Seznam nebo Bing), aby se zobrazovaly na předních pozicích v organickém vyhledávání na relevantní klíčová slova a vybrané fráze.

Důležité je poznamenat, že SEO nefunguje jen na "stisknutí červeného tlačítka". Jedná se o dlouhodobý proces, na kterém se musí pracovat pravidelně. 

Abych to například přirovnal k placené reklamě (PPC) tak SEO výsledky nejsou vidět za pár dní. Některé výsledky se mohou dostavit za pár týdnů nebo i měsíců.

Také si můžete přečíst můj článek Jak na SEO.

 

Proč je SEO důležité?

  1. Zvyšuje organickou (neplacenou) návštěvnost
  2. Získáváte relevantní návštěvníky z vašeho "oboru"
  3. Zlepšuje povědomí o značce
  4. Pomáhá zvyšovat konverze (zadarmo, nemusíte platit žádnou reklamu)
  5. Přináší dlouhodobé výsledky, pokud se na něm pracuje kontinuálně

Pokud se chcete dozvědět více o SEO, můžete si přečíst našeho průvodce: Jak na SEO v roce 2024.

Zároveň můžete navštívit náš SEO blog nebo SEO Akademii.

 

Jak se s námi spojit?

+420 605 211 511

info@zoomstudio.cz

 

ZoomStudio s.r.o

: 21000310

(nejsme plátci DPH)
seo-ostrava

 

        Zpět do obchodu