SEO Firma

Přenechte starosti s optimalizací pro vyhledávače (SEO) nám a sledujte, jak vaše webové stránky stoupají ve výsledcích vyhledávání a přitahují více relevantních návštěvníků.

Jsme zkušený tým SEO specialistů s dlouholetou praxí a s hlubokými znalostmi nejnovějších trendů a algoritmů vyhledávačů.

firma-seo

Nabízíme komplexní služby SEO, které zahrnují:

Můžete se také podívat na náš SEO ceník, pokud vás zajímá cena nabízených služeb.

Nejsme si SEO specialisté z Prahy, Brna nebo Liberce.

Spolupráci pro 90% našich klientů spravujeme na dálku. 

Co nabízíme kromě SEO?

Proč si vybrat nás?

  1. Máme prokazatelné výsledky a reference v dosahování pozic ve výsledcích vyhledávání. 
  2. Jsme držiteli SEO certifikací.
  3. Sledujeme nejnovější trendy a algoritmy vyhledávačů a neustále se vzděláváme.
  4. Nabízíme transparentní a cenově dostupné služby.
  5. Budujeme s našimi klienty dlouhodobé a důvěryhodné partnerství.

 seo-strategie

Jaké metriky sledujeme při optimalizaci?

Pokud spolupracujeme s klientem, například pomocí měsíční SEO správy, je důležité sledovat řadu metrik, které jsou nezbytné ke zlepšení SEO a celkového zvýšení organické návštěvnosti.

Co sledujeme?

  1. Organická návštěvnost
  2. Změny pozic ve výsledku vyhledávání
  3. Technické SEO (indexace, procházení, rychlost načítání atd..)
  4. Míra prokliku (CTR)
  5. Bounce rate (míra opuštění)
  6. Průměrný čas strávený na stránce
  7. Zpětné odkazy
  8. Konverzní poměr

A mnoho dalšího..

veci-ktere-sledujeme-pri-seo

SEO je kontinuální proces, který zahrnuje řadu procesů a technik, na které se musíte zaměřit a postupně na nich pracovat.

Bohužel SEO nejde zapnout pomocí červeného tlačítka..

Proto jsem zde zmínil jen hrstku toho, co sledujeme, pokud spolupracujeme s klientem.

Když projekt je velmi individuální, a proto před začátkem spolupráce provádíme SEO audit, abychom si zajistili SEO report, jak si na tom vedou stránky nejen ve vyhledávačích, ale v jaké jsou celkové "kondici"

Ať už se jedná o technický stav stránek, tak i například kontrolujeme On-page a Off-page SEO faktory.

Zároveň se také zaměřujeme na webovou analytiku, abychom dokázali svým klientům poskytnout co nejlepší data z našich výstupů.

Jak už jsem zmínil = každý projekt je individuální.

V tom případě musíme vytvářet SEO strategii pro každého klienta na míru.

Je opravdu rozdíl, pokud tvoříte SEO nebo obsahovou strategii pro blog, e-shop, služby nebo lokální SEO.

Pokud si chcete přečíst více o SEO, doporučují si přečíst průvodce Jak na SEO v roce 2024.

Nebo by vás mohl zajímat článek Jak na optimalizaci webových stránek.

Kde stručně popisujeme, jak postupovat při optimalizaci webu a na co si dát pozor.

 co-se-deje-pri-prochazeni-stranek-v-seo

Co je SEO?

SEO (search engine optimization) je soubor technik a postupů, díky kterým se snažíte zlepšit vaše pozice webových stránek ve vyhledávačích.

Cílem SEO je, aby se vaše stránky zobrazovaly na vyšších pozicích v organickém vyhledávání.

Hlavní cíl SEO je získat organickou návštěvnost, tedy návštěvníky, kteří na váš web přijdou zdarma z vyhledávačů. 

Ve zkratce = SEO vám pomůže zvýšit návštěvnost vašich webových stránek ZADARMO.

Mezi hlavním rozdíl, například u placené reklamy (PPC) je to, že díky SEO můžete mít návštěvnost takřka ZADARMO.

 

Jak může pomoci SEO?

  1. Zvýšení organické návštěvnosti
  2. Zvýšení konverzního poměru
  3. Budování brandu
  4. Zvýšení povědomí o značce
  5. Zlepšení ROI (návratnost investic)
  6. Získání konkurenční výhody
  7. Budování důvěryhodnosti

Je SEO jen o klíčových slovech?

Bohužel ne..

Mezi stavební kameny v úspěchu SEO patří na první místo klíčová slova. Jsou ty nejdůležitější.

Ale pokud si myslíte, že stačí vybrat klíčová slova, implementovat je na stránky tak vás bohužel zklamu.

SEO je velký pojem a jedná se o soubor postupů a techniky, na kterých se musí neustále pracovat pomocí měsíční SEO správy.

Nejlépe několik měsíců nebo let...

První výsledky SEO se mohou objevit za pár dní, týdnů.

Ze zkušenosti ale vím, že znatelné a prokazatelné výsledky se objeví až za několik měsíců/let.

Záleží na mnoho okolnostech a faktorech, jako je například stáří webu, celková kondice SEO atd..

Uspět v organickém vyhledávání v dnešní době je čím dál větší, a především u nás v České republice.

Pokud se bavíme především o e-shopu.

Vybudovat úspěšný e-shop v dnešním konkurenčním světě, pokud neprodáváte svůj originální produkt je opravdu velmi těžké.

Přeprodávat zboží, kde se marže objevuje kolem 10-20% je v některých případech pro začínající e-shopy i likvidační.

Proto vybodovat úspěšný byznys z O není jen tak zadarmo.

Z toho důvodu patří SEO k jednomu z komunikačních kanálů, na kterých je důležité pracovat.

A proč?

Oproti placené reklamě (PPC), nesoutěžíte v aukcích a nepředháníte se s cenou za proklik.

SEO je totiž ZADARMO.

Takže závěrem lze říci, že SEO jen o klíčových slovech.

Jaké další věcí se řeší při SEO správě?

  1. Technické SEO: jedná se o základ, pokud chcete uspět v organickém vyhledávání. Zaměřujete se na procházení a indexování webových stránek. Pokud o stránkách roboti nebudou vědět, nezobrazíte se ve výsledcích vyhledávání.
  2. On-page SEO: jedná se o optimalizaci prvků na stránce.
  3. Off-page SEO: jedná se o optimalizaci prvků mimo stránku.
  4. Analýza klíčových slov: pokud se chcete umístit v organickém vyhledávání a zaručit, aby vás lidé našli = neobejdete se bez analýzy klíčových slov.
  5. Webová analytika: v SEO hraje webová analytika klíčovou roli, protože pomáhá SEO specialistům měřit a vyhodnocovat dopad jejich práce.
  6. Rychlost načítání: rychlost načítání webových stránek je v SEO velmi důležitý faktor, který ovlivňuje jak uživatelskou zkušenost, tak i hodnocení webu ve vyhledávačích.
  7. UX
  8. SEO Report: svoji odvedenou práci a postupy klientům zasílám pomocí SEO report. Ve kterém se klient dozví, na čem jsme pracovali, jaké jsou zlepšení v organickém vyhledávání atd..

Za mě je SEO report velmi důležitý, aby klient byl v „obraze“ na čem se pracuje a jaké jsou zlepšení.

Mnoho SEO specialistů nebo firem tento krok nedělá.

V tomto se lišíme od ostatních.

Naše agentura je plně transparentní a nic neskrývá.

Analýza klíčových slov

 

 

SEO ceník

Kolik stojí optimalizace webových stránek?

Pro většinu klientů pracujeme na principu měsíční SEO správy.

Můžeme se o vaše stránky starat 10 hodin/měsíc nebo i 90 hodin/měsíc.

Zároveň se nebráníme jednorázové spolupráce.

Chcete zkontrolovat Technické SEO pomocí SEO auditu?

Potřebujete jednorázovou analýzu klíčových slov?

Neváhejte nás kontaktovat. Můžeme si i zavolat přes Google Meet a domluvit podrobnosti o spolupráci.

Zpět do obchodu