Klíčová slova jsou základním stavebním kamenem při optimalizaci SEO a hrají klíčovou roli ve zvyšování viditelnosti webových stránek ve vyhledávačích. Existuje však několik typů klíčových slov, které...
SEO slovník pojmů, Strana 2
Klíčová slova jsou základním stavebním kamenem digitálního marketingu, SEO (Search Engine Optimization - optimalizace pro vyhledávače) a online obsahu obecně. Definují se jako výrazy a fráze, které li...
Hub page, v češtině také stránka s tématem, je speciální stránka na webu, která slouží jako rozcestník pro obsah zaměřený na konkrétní téma. Sdružuje veškerý relevantní obsah, ať už se jedná o články...
Blokování reklamy se v posledních letech stává stále běžnější praxí. Mnoho uživatelů internetu je frustrovaných z rušivých reklam a vnímá je jako překážku v online zážitku. Google Chrome nabízí nativn...
Sledování videí na YouTube je skvělý způsob, jak se pobavit, dozvědět se něco nového nebo si jen odpočinout. Zážitek z něj ale dokáží nepříjemně narušit reklamy, které se zobrazují před videem, během ...
Podprahová reklama je typ reklamy, který využívá tzv. podprahového signálu k ovlivňování podvědomí příjemců této reklamy. Podprahový signál je taková informace, která je záměrně zpracována tak, aby ji...
CPM je zkratka z anglického Cost Per Mille, česky cena za tisíc zobrazení. Jedná se o metriku používanou v online marketingu, která udává cenu, kterou inzerent zaplatí za 1 000 zobrazení své reklamy. ...