SEO školení

Jste zkušený marketingový specialista, podnikatel, majitel e-shopu nebo SEO specialista, který se chce naučit a posunout na další úroveň?

Pak je naše SEO školení přesně pro vás!

V našem SEO kurzu se dozvíte nejnovější trendy v oblasti SEO, naučíme vás různé techniky, které vám pomohou dosáhnout ještě lepších ve výsledcích vyhledávání.

Naučíte se vše od základů až po pokročilé techniky, které jsou nezbytné abyste uspěli v organickém vyhledávání.

 

Co vás v kurzu čeká?

 

Proč si vybrat nás?

  • Kurz vede zkušený SEO specialista
  • Individuální přístup a možnost konzultací i po ukončení kurzu
  • Učíme metody, které přinášejí skutečné výsledky

 

12 999 Kč
Vyprodáno

Získejte více organické návštěvnosti a posuňte váš web na vyšší pozice ve vyhledávačích díky našemu SEO školení!

Jste začátečník, který chce zdokonalit své znalosti a dovednosti v oblasti SEO?

Vlastníte online obchod a chcete zvýšit jeho viditelnost?

Jste bloger, který se snaží přilákat více čtenářů?

Pak je naše SEO školení určeno právě pro vás!

 

Co se v SEO kurzu naučíte?

  1. Co je to SEO? Co si máme představit pod pojmem SEO? Jaký má vliv v organickém vyhledávání? Co to vůbec organické vyhledávání je?
  2. Jak fungují vyhledávače: Google, Seznam nebo Bing jsou nejpopulárnější vyhledávače, které nám umožňují procházet obrovské množství informací, jak to ale dělají?
  3. Crawling a indexace: tyto dva základní pilíře patří k tomu nejdůležitějšímu v SEO. Pokud vyhledávače správně neprochází a neindexují vaše stránky, nikdo vás nenajde. Jak ale zjistit, zda moje stránky jsou jsou správně indexovány a jestli se crawlují? 
  4. Základy SEO: SEO není jen o klíčových slovech. SEO zahrnuje několik technik a strategií, díky kterým optimalizujete komplexně celé webové stránky. Jaké jsou hlavní základy v SEO a na co se zaměřit nejvíce?
  5. Klíčová slova a jejich výběr: klíčová slova jsou fráze nebo slova které uživatelé zadávají do vyhledávačů, aby našli informace, služby nebo produkty. Jak ale na výběr relevantních klíčových slov, která jsou úzce spojená s vašim podnikáním? Jak vybrat ty správná?
  6. On-page a Off-page faktory: tyto faktory hrají klíčovou roli v tom, jak si váš web stojí ve výsledcích vyhledávání. On-page faktory (faktory na stránce) a Off-page faktory (faktory mimo stránku).
  7. Tvorba obsahové strategie: jedná se o komplexní plán, jak se bude vytvářet, publikovat a propagovat obsah, abyste dokázali dosáhnout vašich marketingových cílů. 
  8. Technické SEO: technické SEO se zaměřuje na technické aspekty webové stránky, které ovlivňují dostupnost pro roboty vyhledávačů a jejich indexaci.
  9. Zpětné odkazy: zpětné odkazy jsou poslední dobou velmi diskutované téma. Zpětné odkazy (backlinks), jsou odkazy z jiných webových stránek na váš web.
  10. Analyzování výsledků: jedná se o klíčovou součást celého procesu optimalizace pro vyhledávače. Spočívá ve sledování a vyhodnocování dat umístěných pozic v organickém vyhledávání.
  11. SEO nástroje: tyto nástroje vám pomohou s různými aspekty při optimalizaci webových stránek. Dokážou vám usnadnit práci, a pokud to se SEO myslíte vážně, tak bez profesionálního SEO nástroje se neobejdete.
  12. Základní nastavení služeb: probereme si nástroje, které jsou důležité při spuštění webových stránek a jak je správně nastavit. Mrkneme na Google Analytics 4, Google Search Console atd..

 

Co budete umět po ukončení kurzu?

Po úspěšném absolvování našeho SEO kurzu budete schopni efektivně analyzovat a optimalizovat vaše stránky/e-shop tak, aby dosahovaly vyšších pozic ve vyhledávačích.

Naučíte se, jak správě vybírat klíčová slova a implementovat je na vaše stránky "tam kam patří".

Porozumíte technickému SEO, a díky tomu dokážete identifikovat oblasti pro zlepšení webu po technické stránce. Naučíme vás používat nejlepší technický SEO nástroj Screaming Frog.

Získáte dovednosti v link-buildingu a ukážeme vám, jak vytvářet strategii na tvorbu získávání zpětných odkazů. 

Navíc se naučíte využívat moderní nástroje a software pro sledování výkonu vašeho webu, což vám umožní analyzovat údaje a přizpůsobit vaše strategie pro maximální efektivitu.

To je ale pouze zlomek toho co se naučíte...

Naše SEO školení je komplexní, a probereme každou problematiku v SEO! 

Takže se nemusíte bát, že nějakou část vynecháme.

 

Pro koho je kurz vhodný?

Náš SEO kurz je ideální pro všechny, kdo chtějí rozšířit své znalosti v oblasti SEO.

Ať už jste začátečník, majitel e-shopu/blogu, marketér nebo SEO specialista, který si chce prohloubit své dovednosti, tento kurz vám poskytne cenné informace a praktické návody, jak dosáhnout lepších výsledků v organickém vyhledávání.

Kurz je zároveň vhodný pro webové developery, kteří chtějí lépe rozumět SEO aspektům při tvorbě webových stránek, aby mohli efektivně spolupracovat s marketingovými týmy a maximálně podpořit úspěch svých projektů.

 

Osnova a podrobný plán školení

Už jsme si zmínil, co se v našem SEO kurzu naučíte a pro koho je vhodný.

Teď je ale důležité postupně rozebrat krok za krokem, jak budeme postupovat při školení a trochu si nakousneme, jednotlivá témata.

  1. Co je to SEO?
    • Co si pod pojmem SEO můžeme představit a jak vznikla tato zkratka?
    • Jaký je hlavní cíl SEO a co přináší firmám a webovým stránkám?
    • Jaké existují typy vyhledávání a jak se liší z pohledu SEO? (SEO vs PPS)
  2. Jak fungují vyhledávače?
    • Co je to vyhledávač a jaký je jeho hlavní účel?
    • Jak vyhledávače indexují webové stránky?
    • Jaké jsou nejznámější vyhledávače?
    • Z jakých částí se skládá vyhledávač? (algoritmus hodnocení, crawler, indexace atd..)
    • Jaké jsou základní kroky, které vyhledávač provede při zpracování dotazu?
    • Jaké faktory ovlivňují výsledky vyhledávání (SERP)? (relevance, důvěryhodnost, zpětné a sociální odkazy).
  3. Crawling a indexace
    • Co je crawling a indexace?
    • Jaký je rozdíl mezi crawlerem a indexací?
    • Jaké jsou fáze crawlingu?
    • Jaké faktory ovlivňují rychlost crawlingu?
  4. Základy SEO
    • Jaké jsou hlavní cíle SEO?
    • Jaké faktory ovlivňují pozice ve výsledcích vyhledávání?
    • Jaké jsou nejdůležitější metriky při sledování v SEO?
  5. Klíčová slova
    • Jak najít relevantní klíčová slova, která souvisejí s vašim podnikáním?
    • Jak určit záměr klíčových slov?
    • Jak je obtížné se umístit na dané klíčové slovo?
    • Jaké metriky jsou nejdůležitější sledovat při vybrání klíčových slov?
    • Jak správně implementovat klíčová slova do titulků, meta popisků a obsahu stránek?
  6. On-page a Off-page faktory
    • Co je to On-page SEO?
    • Co je to Off-page SEO?
    • Jaký mají vliv na vyhledávání?
  7. Tvorba obsahové strategie
    • Jaké jsou vaše hlavní marketingové cíle?
    • Kdo je vaše cílové publikum?
    • Jaký typ obsahu bude zákazníky nejvíce zajímat a oslovovat?
    • Analýza konkurence
    • Pište pro lidi ne pro vyhledávače
  8. Technické SEO
  9. Zpětné odkazy
    • Co jsou zpětné odkazy a jak fungují?
    • Jaký mají význam zpětné odkazy v roce 2024?
    • Jaké jsou benefity a rizika zpětných odkazů?
    • Techniky budování zpětných odkazů
    • Jaké jsou nejčastější chyby, kterých se lidé dopouštějí při vytváření zpětných odkazů?
    • Jak analyzovat profily zpětných odkazů webu?
    • Jaké nástroje pomohou s analýzou a hodnocením zpětných odkazů?
  10. SEO nástroje
    • Co jsou SEO nástroje a k čemu slouží?
    • Jaké typy SEO nástrojů existují?
    • Jaké jsou hlavní benefity používání SEO nástrojů?
    • Jaké faktory je důležité zvážit při výběru SEO nástrojů?
    • Kolik stojí SEO nástroje?
    • Rozebrání populárních SEO nástrojů (Ahrefs, Semrush, Collabim a Marketing Miner)
  11. Základní nastavení služeb Google
    • Google Analytics 4
    • Google Search Console
    • Seznam webmaster
    • Bing webmaster

 

Praktické otázky

Je SEO kurz vhodný i pro úplné začátečníky?

Ano. Kurz je vhodný i pro úplné začátečníky, které teprve do světa SEO pronikají.

 

Jak dlouho kurz trvá?

Kurz potrvá téměř celý den. Od 10 hodin ráno do 17:00. 

Po dokončení kurzu se budeme věnovat otázkám.

 

Kde se kurz koná?

Kurz se koná ve Vysoké Mýtě.

 

Jak probíhá kurz?

Kurz probíhá podle osnovy, kterou jsme si zde vypsali. Po ukončení kurzu zbyde prostor pro kterékoliv otázky.

 

Služby, které nabízíme

Pro detailnější přehled služeb můžete navštívit SEO Ceník

Nabízíme také SEO školení.

 

Nenabízíme pouze SEO služby.

Jsme komplexní marketingová agentura.

Zabýváme se také například Tvorbou webových stránekFOTO a VIDEO produkcí nebo úpravou e-shopu (Shoptet a Upgates)

 

Můžete si také zakoupit naše SEO školení.

Chcete se více dozvědět o SEO? Můžete si přečíst náš článek: Jak na SEO v roce 2024.

Nebo se můžete mrknout na náš SEO blogSEO akademii a SEO návody.

 

    Další užitečné stránky

     

    Jak se s námi spojit?

    +420 605 211 511

    info@zoomstudio.cz

     

    ZoomStudio s.r.o

    : 21000310

    (nejsme plátci DPH) 

     

    Přehled měst, kde nabízíme SEO Služby

    SEO Praha SEO Choceň | SEO Litomyšl | SEO Vysoké Mýto | SEO Svitavy | SEO Ústí nad Orlicí | SEO Moravská Třebová | SEO Pardubice | SEO Hradec Králové | 

    SEO Liberec | SEO Plzeň | SEO Olomouc | SEO Ostrava | SEO České Budějovice | SEO Zlín | SEO Brno | SEO Karlovy Vary

     

    Kategorie: Služby
    Zpět do obchodu