Marketingová propagace, též nazývaná propagační mix nebo komunikační mix, je soubor aktivit, které slouží k informování, přesvědčování a připomínání produktů, služeb nebo značek cílové skupině. Je to ...
Slovník marketingových pojmů, Strana 2
Holistický marketing je koncept, který navrhl americký ekonom a odborník na marketing Philip Kotler. Tento koncept spočívá v tom, že marketing není jen soubor nástrojů a technik, ale celková filozofie...
Integrovaná marketingová komunikace (IMK) je souhrn všech typů marketingové komunikace provozované danou společností. Cílem IMK je vytvořit jednotné, jasné a přesvědčivé sdělení nejen o firmě, ale tak...
Integrovaný marketing je strategie, která spojuje různé marketingové kanály a nástroje do jednotného a konzistentního komunikačního plánu. Cílem integrovaného marketingu je vytvořit silnou a dlouhodob...
Prodej je klíčovou součástí každého podnikání. Bez prodeje není zisk, ani spokojení zákazníci. Jak ale zajistit, aby vaše produkty nebo služby byly pro potenciální zákazníky atraktivní a konkurencesch...
Guerilla marketing je forma marketingu, která se snaží zaujmout potenciální zákazníky netradičními a překvapivými způsoby. Název pochází ze španělského slova „guerilla“, což znamená „malá válka“. Guer...
Blokování reklamy se v posledních letech stává stále běžnější praxí. Mnoho uživatelů internetu je frustrovaných z rušivých reklam a vnímá je jako překážku v online zážitku. Google Chrome nabízí nativn...