Slovník marketingových pojmů, Strana 2

Marketingová propagace

Marketingová propagace, též nazývaná propagační mix nebo komunikační mix, je soubor aktivit, které slouží k informování, přesvědčování a připomínání produktů, služeb nebo značek cílové skupině. Je to ...

Holistický marketing: co to je a jak funguje?

Holistický marketing je koncept, který navrhl americký ekonom a odborník na marketing Philip Kotler. Tento koncept spočívá v tom, že marketing není jen soubor nástrojů a technik, ale celková filozofie...

Co je to integrovaná marketingová komunikace a proč je důležitá?

Integrovaná marketingová komunikace (IMK) je souhrn všech typů marketingové komunikace provozované danou společností. Cílem IMK je vytvořit jednotné, jasné a přesvědčivé sdělení nejen o firmě, ale tak...

Integrovaný marketing

Integrovaný marketing je strategie, která spojuje různé marketingové kanály a nástroje do jednotného a konzistentního komunikačního plánu. Cílem integrovaného marketingu je vytvořit silnou a dlouhodob...

Podpora prodeje: jak podpořit prodej svých služeb a produktů?

Prodej je klíčovou součástí každého podnikání. Bez prodeje není zisk, ani spokojení zákazníci. Jak ale zajistit, aby vaše produkty nebo služby byly pro potenciální zákazníky atraktivní a konkurencesch...

Guirella marketing: co to je a jak ho využít?

Guerilla marketing je forma marketingu, která se snaží zaujmout potenciální zákazníky netradičními a překvapivými způsoby. Název pochází ze španělského slova „guerilla“, což znamená „malá válka“. Guer...

Blokování reklamy v Google Chrome: jak na to?

Blokování reklamy se v posledních letech stává stále běžnější praxí. Mnoho uživatelů internetu je frustrovaných z rušivých reklam a vnímá je jako překážku v online zážitku. Google Chrome nabízí nativn...

Nahoru
534 položek celkem
Zpět do obchodu