Co je to Banner blindness?

Banner blindness je jev, kdy se uživatelé internetových stránek stávají tak zvyklými na bannerovou reklamu, že ji začnou ignorovat. Toto se děje zpravidla kvůli tomu, že uživatelé vnímají bannery jako rušivé a nepodstatné prvky na webu, a proto na ně neklikají.

"Bannerová slepota" může být problémem pro reklamní společnosti, protože může snížit efektivitu jejich online reklamních kampaní.

Tento jev je důležitým aspektem pro webové designéry a marketéry, kteří se snaží vytvářet reklamní materiály, které budou více pozorovány a na něž budou uživatelé reagovat.

 

Jaké služby nabízíme?

 

Zdroje článku:

What is Banner Blindness? How Can You Avoid It? [online]. [cit. 01. 02. 2024]. Dostupné z: https://blog.hubspot.com/marketing/banner-blindness

Banner Blindness Revisited: Users Dodge Ads on Mobile and Desktop [online]. [cit. 01. 02. 2024]. Dostupné z: https://www.nngroup.com/articles/banner-blindness-old-and-new-findings/

 

Přečtěte si náš SEO slovník pojmů nebo Marketingový slovník pojmů.

Zpět do obchodu