Co je AVE (Advertising value equivalent)?

Advertising Value Equivalent (AVE) je metrika používaná v oblasti public relations a marketingu k odhadu hodnoty médií získané prostřednictvím neplacených mediálních výstupů. AVE vyčísluje, kolik by stálo získání stejného stupně pozornosti prostřednictvím placené reklamy.

Tato metrika se často používá k porovnání hodnoty médií získané prostřednictvím PR aktivit s náklady na tradiční reklamu. Nicméně, AVE má i své kritiky, kteří argumentují, že není přesnou nebo spravedlivou metrikou pro hodnocení efektivity PR.

 

Jaké služby nabízíme?

Přečtěte si náš SEO slovník pojmů nebo Marketingový slovník pojmů.

 

Zdroje článku:

What is AVE? | Brand24 Help Center [online]. [cit. 02. 01. 2024]. Dostupné z: https://help.brand24.com/en/articles/4686780-what-is-ave

Ave Definition [online]. [cit. 02. 01. 2024]. Dostupné z: https://www.merriam-webster.com/dictionary/ave

 

 

Zpět do obchodu