Co je Branded Keyword?

Branded keyword je vyhledávací dotaz, který je přímo spojen s vaší značkou, produkty nebo službami. Obvykle obsahuje název vaší značky. Například „Apple AirPods“ a „ahrefs blog“ jsou branded keywords.

 

Proč je Branded keywords důležité?

  1. Přinášejí více organického provozu na vaše webové stránky: lidé, kteří hledají branded keywords, aktivně hledají produkty, služby nebo užitečný obsah, který uspokojí jejich záměr vyhledávání.
  2. Zvyšují vaši viditelnost na SERP (výsledcích vyhledávání): pokud se zaměříte na optimalizaci klíčových slov a vaše webové stránky se umístí pro branded keywords, váš obsah získá více pozornosti na Googlu. Pokud se rozhodnete platit za branded keywords prostřednictvím Google Ads, můžete získat ještě více prostoru na SERP a přilákat více potenciálních zákazníků.
  3. Mají vyšší míru konverze: podle Kuno Creative jsou „branded keywords 3,5krát pravděpodobnější, že přemění návštěvníky na zákazníky“. Seer Interactive také uvádí: „Míra konverze PPC je alespoň o 59 % vyšší, někdy téměř 4krát vyšší, než míra konverze organického provozu. I když byste mohli získat provoz značky zdarma prostřednictvím SEO výsledků, může být lepší pro návratnost investic poslat návštěvníky na vaše webové stránky prostřednictvím PPC landing page kvůli vyšší míře konverze“.

Řídí marketingová rozhodnutí. Při výzkumu vaší značky online nepochybně zjistíte, které branded keywords jsou pro vaše podnikání nejvíce vyhledávané.

 

Jaké služby nabízíme?

 

Zdroje článku:

Branded Keywords [online]. [cit. 31. 01. 2024]. Dostupné z: https://support.similarweb.com/hc/en-us/articles/4407713346065-Branded-Keywords

Branded Keywords: Why They Matter & How to Track Them | Sprout Social [online]. [cit. 31. 01. 2024]. Dostupné z: https://sproutsocial.com/insights/branded-keywords/

 

Přečtěte si náš SEO slovník pojmů nebo Marketingový slovník pojmů.

Zpět do obchodu