Audit obsahu je proces, při kterém se analyzuje veškerý obsah na webu nebo v jiných marketingových materiálech s cílem zjistit, zda efektivně dosahuje svých cílů.
Během auditu obsahu se může zkontrolovat:
- Kvalita a relevance obsahu.
- Konzistence a aktuálnost informací.
- Optimalizace pro vyhledávače (SEO).
- Výkon obsahu, jako je angažovanost a konverze.
- Dodržování značky a směrnic pro styl.
- Identifikace silných a slabých stránek obsahu.
- Návrhy na zlepšení nebo aktualizaci obsahu.
Proces může pomoci zlepšit strategii obsahu, zvýšit návštěvnost webu a dosáhnout marketingových cílů.
NAŠE SLUŽBY:
Zdroje článku:
Content Audit: The Step-by-Step Guide for the Ultimate Strategy [online]. [cit. 27. 01. 2024]. Dostupné z: https://www.semrush.com/blog/content-audit-for-content-marketing-strategy/
What is a content audit [online]. [cit. 27. 01. 2024]. Dostupné z: https://searchengineland.com/what-is-a-content-audit-388544