Co je to Ad exchange (Reklamní burza)?

Reklamní burza, známá také jako ad exchange, je platforma, která umožňuje prodej a nákup reklamních prostorů v reálném čase (RTB - Real-Time Bidding).

Spojují inzerenty a vydavatele a umožňují automatizované aukce, při kterých inzerenti soutěží o reklamní prostory na webových stránkách a v mobilních aplikacích.

Díky tomu mohou vydavatelé optimalizovat výnosy z reklamy, zatímco inzerenti mohou efektivně dosáhnout svého cílového publika.

Také poskytují údaje a analýzy, které pomáhají oběma stranám lépe porozumět trhu a vylepšit své reklamní strategie.

 

Jaké jsou výhody ad exhange?

  1. Zvýšení efektivity
  2. Může mít větší dosah
  3. Lepší cílení
  4. Flexibilita a rozmanitost formátu
  5. Snadný přístup k analýze a datům

 

Naše služby:

 

Zdroje článku:

What Is an Ad Exchange and How Does it Work? | Publift [online]. [cit. 29. 12. 2023]. Dostupné z: https://www.publift.com/blog/what-is-an-ad-exchange

What is an Ad Exchange? - Digiday [online]. [cit. 29. 12. 2023]. Dostupné z: https://digiday.com/media/what-is-an-ad-exchange/

 

Přečtěte si náš SEO slovník pojmů nebo Marketingový slovník pojmů.

Zpět do obchodu