Reklamní burza, známá také jako ad exchange, je platforma, která umožňuje prodej a nákup reklamních prostorů v reálném čase (RTB - Real-Time Bidding).
Spojují inzerenty a vydavatele a umožňují automatizované aukce, při kterých inzerenti soutěží o reklamní prostory na webových stránkách a v mobilních aplikacích.
Díky tomu mohou vydavatelé optimalizovat výnosy z reklamy, zatímco inzerenti mohou efektivně dosáhnout svého cílového publika.
Také poskytují údaje a analýzy, které pomáhají oběma stranám lépe porozumět trhu a vylepšit své reklamní strategie.
Jaké jsou výhody ad exhange?
- Zvýšení efektivity
- Může mít větší dosah
- Lepší cílení
- Flexibilita a rozmanitost formátu
- Snadný přístup k analýze a datům
Naše služby:
Zdroje článku:
What Is an Ad Exchange and How Does it Work? | Publift [online]. [cit. 29. 12. 2023]. Dostupné z: https://www.publift.com/blog/what-is-an-ad-exchange
What is an Ad Exchange? - Digiday [online]. [cit. 29. 12. 2023]. Dostupné z: https://digiday.com/media/what-is-an-ad-exchange/
Přečtěte si náš SEO slovník pojmů nebo Marketingový slovník pojmů.