Instagram je sociální síť a aplikace pro sdílení fotografií a videí. Uživatelé mohou nahrávat fotografie a videa, upravovat je pomocí různých filtrů, sdílet je na svém profilu nebo s přáteli a sledova...
Slovník marketingových pojmů, Strana 76
nternetový marketing je soubor marketingových strategií a technik využívaných v digitálním prostředí k propagaci značek, produktů nebo služeb. Zahrnuje různé kanály a metody jako jsou sociální média, ...
Infografika je vizuální reprezentace informací, dat nebo znalostí. Je to efektivní způsob, jak rychle a jasně sdělit složité informace. Mohou zahrnovat různé grafické prvky, jako jsou grafy, tabulky...
Image marketing je součástí digitálního marketingu, která se věnuje používání kvalitních obrázků k propagaci značky nebo produktu. Kvalitní obrázky mohou pozitivně ovlivnit vnímání značky a...
Zkratka ATL označuje "Above The Line" a vztahuje se k tradičním formám reklamy a marketingu, které jsou zaměřeny na širokou veřejnost. Tento termín je často používán v marketingu a reklamním průmysl...
Akvizice představuje transakci, kdy jedna firma nabyde většinový nebo celkový podíl akcií jiné firmy s cílem získat nad ní kontrolu. V obchodním světě jsou akvizice časté a mohou probíhat buď se sou...
Marketingový akční plán je strategický dokument, který popisuje konkrétní marketingové taktiky a aktivity, které má organizace v úmyslu provést, aby dosáhla svých marketingových a obchodních cílů. Je...