Mastermind v marketingu se odkazuje na skupiny, kde se setkávají odborníci a profesionálové s podobnými zájmy, aby společně rostli a inspirovali jeden druhého k dosažení vyšších cílů. Tyto skupiny nejsou zaměřeny pouze na finanční zisky, ale poskytují komplexní přístup k úspěchu, který zahrnuje rozvoj vztahů, osobní rozvoj a pozitivní dopad na komunitu.
Členové mastermind skupin využívají zdroje, znalosti a kontakty z těchto sítí k výraznému ovlivnění svých oborů, sdílení moudrosti a podporování důležitých příčin. Investice do těchto skupin se může vyplatit v podobě znalostí, příležitostí a kontaktů.
Mastermind skupiny mohou být nákladné, ale jejich cena odráží kvalitu obsahu, odbornosti lídrů, personalizovanou pozornost účastníků a exkluzivní příležitosti pro networking. Důležité je, aby členové mastermind skupin měli sdílené cíle a zájmy a byli odhodláni pravidelně se scházet, přispívat myšlenkami a radami a pracovat i mimo setkání.