Co je to Framework See Think Do Care?

Framework See-Think-Do-Care (STDC) je model digitálního marketingu, který pomáhá podnikům porozumět a optimalizovat cestu zákazníka online. Tento rámec rozděluje cestu zákazníka do čtyř fází: See (uvědomění), Think (zvážení), Do (nákup) a Care (věrnost). Cílem je pomoci marketérům vytvořit plán, který rezonuje s jejich cílovým publikem v každé fázi a prostřednictvím vícekanálového marketingového přístupu​.

STDC je jednoduchý, ale silný obchodní rámec, který transformuje způsob, jakým komunikujete a prodáváte svému cílovému publiku. Ve středu STDC jsou dvě zásady: existují 4 různé skupiny záměrů publika, a je třeba řešit všechny čtyři, aby byl vašeho úspěchu dosaženo​.

Tento rámec byl vytvořen Avinashem Kaushikem, spoluzakladatelem společnosti Market Movie Inc a evangelistou digitálního marketingu pro Google3​. Framework See-Think-Do-Care je také model zaměřený na obsah, který segmentuje cestu zákazníka do čtyř fází: uvědomění (See), zvážení (Think), konverze (Do) a věrnost (Care). Tím, že sladíte obsah, zprávy a interakce s těmito fázemi, mohou podniky vytvářet personalizované a relevantní zkušenosti​.

Zpět do obchodu