Co je to Cold calling?

Cold calling je obchodní metoda, při které firma nebo prodejce oslovuje potenciální zákazníky, se kterými předtím neměl žádný kontakt, a to bez předchozího upozornění nebo souhlasu těchto zákazníků. Cílem cold callingu je získat nové obchodní příležitosti a potenciálně nové zákazníky.

Tato metoda obvykle zahrnuje telefonický kontakt, kdy prodejce volá na náhodně vybrané telefonní čísla nebo seznamy kontaktů a pokouší se přesvědčit lidi, aby si koupili jejich produkty nebo služby. Cold calling může být velmi obtížný a náročný proces, protože často narazíte na odmítnutí a nezájem ze strany potenciálních zákazníků.

Tato metoda byla historicky hojně využívána ve světě prodeje a marketingu, ale v dnešní době se stále více spoléhá na modernější způsoby oslovování zákazníků, jako je online marketing, sociální média a e-mailový marketing. Cold calling však stále existuje a může být účinný, pokud je prováděn správně.

Zpět do obchodu