Co je to Augmented Reality (AR)?

Augmented Reality (AR), česky rozšířená realita, je technologie, která umožňuje digitální informace (jako jsou obrazy, zvuky, videa) překrývat do reálného světa v reálném čase prostřednictvím zařízení, jako jsou smartphony nebo speciální brýle.

AR má v marketingu značný potenciál a nabízí řadu příležitostí pro zlepšení zákaznického zážitku a zvýšení prodeje.

Zde je několik bodů, jak je AR v marketingu využívána:

  1. Virtuální zkoušky:
    • AR umožňuje zákazníkům virtuálně vyzkoušet nebo umístit produkty ve svém prostředí před nákupem. Například, zákazníci mohou vidět, jak by nábytek vypadal v jejich domově nebo jak by jim slušely různé styly oblečení.
  2. Interaktivní reklamy:
    • AR může oživit tiskové nebo digitální reklamy tím, že do nich přidá interaktivní prvek. Zákazníci mohou například prostřednictvím AR prozkoumat produkt z různých úhlů nebo získat dodatečné informace skenováním reklamy na svém telefonu.
  3. Zvýšení angažovanosti:
    • AR může vytvořit zábavné a zapamatovatelné zážitky, které zvyšují angažovanost zákazníků a podporují sdílení na sociálních médiích.
  4. Vylepšení navigace a lokalizace:
    • V obchodech nebo na výstavách může AR pomoci zákazníkům s navigací tím, že jim poskytne interaktivní mapy a ukáže, kde najdou produkty, které hledají.

 

NAŠE SLUŽBY:

 

Zdroje článku:

Augmented reality - Wikipedia [online]. [cit. 27. 01. 2024]. Dostupné z: https://en.wikipedia.org/wiki/Augmented_reality

What is Augmented Reality (AR)? [online]. [cit. 27. 01. 2024]. Dostupné z: https://www.techtarget.com/whatis/definition/augmented-reality-AR

Zpět do obchodu