Co je to ATS (Average time spent)?

ATS (Average Time Spent) je metrika používaná k měření průměrné doby, kterou uživatelé tráví na určité webové stránce, aplikaci nebo jiném digitálním médiu.

Je užitečným ukazatelem pro zjištění, jak dlouho návštěvníci zůstávají na daném online obsahu nebo platformě, což může být důležité pro hodnocení účinnosti obsahu, uživatelské angažovanosti a celkové zájmu návštěvníků.

Měření ATS může být užitečné pro webové analytiky a marketéry, kteří chtějí sledovat, jak dlouho návštěvníci interagují s jejich webovými stránkami, reklamními kampaněmi nebo aplikacemi.

Tato metrika může pomoci identifikovat trendy v uživatelském chování a může být využita k optimalizaci obsahu nebo marketingových strategií.

Je důležité mít na paměti, že ATS sám o sobě nemusí poskytovat úplný obraz o úspěchu webové stránky nebo aplikace, a proto se často kombinuje s dalšími metrikami, jako je konverzní míra, bounce rate (míra odchodů), nebo celkový počet návštěv, aby se získal komplexnější pohled na výkon digitálního média.

 

NAŠE SLUŽBY:

 

Zdroje článku:

Average Time Spent (ATS) [online]. [cit. 28. 01. 2024]. Dostupné z: https://www.salsify.com/glossary/average-time-spent-ats-meaning

 

Zpět do obchodu