Ad rotation je marketingová strategie, která se používá při online reklamě, zejména v kontextu placené reklamy na internetu.
Tato strategie se týká toho, jak často se zobrazují různé reklamní kreativy (textové inzeráty, obrázky, videa atd.) v rámci kampaně, a jakým způsobem jsou tyto reklamy prezentovány uživatelům.
Jaké jsou účely Ad rotation?
- Umožnit vydavatelským stránkám zobrazovat reklamy pro více inzerentů.
- Udržet reklamy „čerstvé“. Pokud se reklama nikdy nezmění, uživatelé ji mají tendenci ignorovat.
- Pro obsahově bohaté stránky zvýšit expozici reklam tím, že na jedné stránce zobrazí více reklam místo jedné.
- Umožnit inzerentům testovat různé verze svých reklam a určit, které z nich jsou nejúčinnější z hlediska generování konverzí a dosahování jejich reklamních cílů.
Naše služby:
Zdroje článku:
Use ad rotation - Google Ads Help [online]. [cit. 29. 12. 2023]. Dostupné z: https://support.google.com/google-ads/answer/112876?hl=en
Ad rotation - Wikipedia [online]. [cit. 29. 12. 2023]. Dostupné z: https://en.wikipedia.org/wiki/Ad_rotation
Přečtěte si náš SEO slovník pojmů nebo Marketingový slovník pojmů.