Co je to Ad rotation?

Ad rotation je marketingová strategie, která se používá při online reklamě, zejména v kontextu placené reklamy na internetu.

Tato strategie se týká toho, jak často se zobrazují různé reklamní kreativy (textové inzeráty, obrázky, videa atd.) v rámci kampaně, a jakým způsobem jsou tyto reklamy prezentovány uživatelům.

 

Jaké jsou účely Ad rotation?

  • Umožnit vydavatelským stránkám zobrazovat reklamy pro více inzerentů.
  • Udržet reklamy „čerstvé“. Pokud se reklama nikdy nezmění, uživatelé ji mají tendenci ignorovat.
  • Pro obsahově bohaté stránky zvýšit expozici reklam tím, že na jedné stránce zobrazí více reklam místo jedné.
  • Umožnit inzerentům testovat různé verze svých reklam a určit, které z nich jsou nejúčinnější z hlediska generování konverzí a dosahování jejich reklamních cílů.

 

Naše služby:

 

Zdroje článku:

Use ad rotation - Google Ads Help [online]. [cit. 29. 12. 2023]. Dostupné z: https://support.google.com/google-ads/answer/112876?hl=en

Ad rotation - Wikipedia [online]. [cit. 29. 12. 2023]. Dostupné z: https://en.wikipedia.org/wiki/Ad_rotation

 

Přečtěte si náš SEO slovník pojmů nebo Marketingový slovník pojmů.

Zpět do obchodu