Co je to Ad network?

Ad network, neboli síť reklam, je platforma, která spojuje inzerenty a webové stránky, aby umožnila umístění reklam na těchto stránkách.

Inzerenti mohou efektivně dosáhnout širšího publika, zatímco vlastníci webových stránek mohou vydělávat peníze prostřednictvím reklamních provizí.

Zpracovávají transakce mezi těmito dvěma stranami a často nabízejí nástroje pro cílení reklam a sledování výkonu.

 

Ad network má následující účely:

  1. Zprostředkovává prodej reklamního prostoru mezi vydavateli a inzerenty.
  2. Shromažďuje obrovské množství zobrazení od vydavatelů a poté je nabízí k prodeji inzerentům.
  3. Umožňuje cílení, sledování a vykazování reklamních kampaní.
  4. Usnadňuje oběma stranám interakci a uzavření dohody.
  5. Nabízí různé typy reklamního prostoru, témat, formátů a možností cílení.

 

Existuje mnoho typů AD network pro různá témata, publikum a formáty

Mezi hlavní patří:

  1. Vertikální sítě: AD networky, které jsou zaměřené na určité téma, například módu, automobily nebo byznys.
  2. Prémiové sítě: AD networky, které nabízejí prostor od populárních vydavatelů.
  3. Specifické sítě: AD networky, které poskytují určitý typ reklamního prostoru, například video nebo mobilní.
  4. Cílené sítě: AD networky, které nabízejí specifické možnosti cílení, které jsou integrovány do reklamního serveru.

 

 

Naše služby:

 

Zdroje článku:

What is an ad network? Why are ad networks important? | Adjust [online]. [cit. 29. 12. 2023]. Dostupné z: https://www.adjust.com/glossary/ad-network/

Advertising network - Wikipedia [online]. [cit. 29. 12. 2023]. Dostupné z: https://en.wikipedia.org/wiki/Advertising_network

 

Přečtěte si náš SEO slovník pojmů nebo Marketingový slovník pojmů.

Zpět do obchodu