Afinita v marketingu označuje míru přitažlivosti nebo blízkosti mezi značkou a zákazníkem.
Může také odkazovat na zájem nebo přitažlivost, kterou zákazník má k určitému produktu, značce nebo službě.
Koncept afinity může být použit k identifikaci a vytvoření silnějších vztahů se zákazníky a ke zvýšení loajality zákazníků.
Může také zahrnovat skupinu zákazníků s podobnými zájmy nebo preferencemi, což může pomoci v cílení marketingových strategií.
Naše služby:
Zdroje článku:
Affinity Definition & Meaning - Merriam-Webster [online]. [cit. 17. 01. 2024]. Dostupné z: https://www.merriam-webster.com/dictionary/affinity
AFFINITY | English meaning - Cambridge Dictionary [online]. [cit. 17. 01. 2024]. Dostupné z: https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/affinity
What is affinity marketing? | Definition from TechTarget [online]. [cit. 17. 01. 2024]. Dostupné z: https://www.techtarget.com/whatis/definition/affinity-marketing