SEO slovník pojmů, Strana 37

Co je to BAN (blacklist, penalizace) v SEO?

Penalizace Googlu je termín používaný pro označení situace, kdy Google sníží hodnocení webové stránky nebo ji zcela odstraní z výsledků vyhledávání. To se může stát, pokud Google zjistí, že web poru...

Co je to Backlink (zpetný odkaz)?

Zpětný odkaz, známý také jako "inbound link" nebo "external link", je hypertextový odkaz, který propojuje jednu webovou stránku s jinou. V kontextu optimalizace pro vyhledávače (SEO) je zpětný odkaz v...

Co je to Autorship (Autorství)?

Autorství v kontextu SEO se týká rozpoznávání a přiřazení obsahu konkrétním autorům. Google začal s tímto konceptem pracovat intenzivněji po zavedení Google Plus v roce 2011, kde prostřednictvím pro...

Co je Anchor text?

Anchor text je klikatelný text v hypertextovém odkazu, který je typicky formátován odlišně od okolního textu, aby naznačil, že je klikatelný. Tento prvek webové stránky je nejen nástrojem pro navigaci...

Co je to Alt (popis obrázku)?

Alt text (zkráceně z "alternativní text") je popisné označení připojené k obrázku na webových stránkách. Jeho hlavním účelem je poskytnout popis obsahu obrázku osobám, které nemohou obrázek vidět, a t...

Co je to Alexa rank?

Alexa Rank je systém hodnocení vytvořený společností Alexa Internet, dceřinou společností Amazonu, který odhaduje popularitu webových stránek na základě webového provozu a počtu zobrazení stránek. H...

Co je to AdWords?

AdWords, nyní známý jako Google Ads, je reklamní systém od společnosti Google. Umožňuje inzerentům vytvářet reklamy, které mohou být zobrazeny v rámci Google vyhledávání nebo na jiných webech na inte...

Nahoru
259 položek celkem
Zpět do obchodu