SEO návody

SEO pro SHOPTET

SHOPTET je česká společnost, která se zabývá pronájmem hotového technického řešení e-shopů. Pokud hledáte komplexní řešení pro tvorbu a správu internetového e-shopu, tak jste na správném místě. Patří k největším českým platformám u nás. V podstatě se dá říci, že si u SHOPTETU ...

SEO Garance

Pokud se setkáte se s agenturou nebo SEO Specialistou, který vám bude garantovat první pozice v organickém vyhledáváním, tak vám doporučuji od takového člověka dát ruce pryč. SEO se totiž nedá garantovat, jelikož se jedná o komplexní proces, který zahrnuje řadu postupů díky který...

Co je to Meta Description a jak na něj?

Meta description je krátký text, který shrnuje obsah webové stránky. Zobrazuje se ve výsledcích vyhledávání (SERP) pod názvem stránky a URL adresou. Dobrý meta description může uživatelům internetu pomoci s nalezením relevantních informací a s rozhodnutím, zda na danou stránku k...

Proč je analýza klíčových slov tak důležitá?

Analýza klíčových slov je základním kamenem online marketingu, pokud chcete uspět v organickém vyhledávání na internetu jako je Google, Seznam a Bing. Analýza se snaží porozumět tomu, jak lidé a potenciální zákazníci hledají určité fráze, produkty, informace, a zároveň nám umožňu...

S jakými typy klíčových slov se můžete v SEO potkat?

Klíčová slova jsou základním stavebním kamenem při optimalizaci SEO a hrají klíčovou roli ve zvyšování viditelnosti webových stránek ve vyhledávačích. Existuje však několik typů klíčových slov, které mohou ovlivnit strategii digitálního marketingu. Tyto typy lze rozdělit na zákl...

Definice klíčových slov: Proč jsou klíčová slova tak důležitá?

Klíčová slova jsou základním stavebním kamenem digitálního marketingu, SEO (Search Engine Optimization - optimalizace pro vyhledávače) a online obsahu obecně. Definují se jako výrazy a fráze, které lidé používají při vyhledávání informací na internetu prostřednictvím vyhledávačů,...

Co je to HUB page?

Hub page, v češtině také stránka s tématem, je speciální stránka na webu, která slouží jako rozcestník pro obsah zaměřený na konkrétní téma. Sdružuje veškerý relevantní obsah, ať už se jedná o články, blogové příspěvky, videa, e-knihy, infografiky, nebo jiné typy materiálů. &...

Blokování reklamy v Google Chrome: jak na to?

Blokování reklamy se v posledních letech stává stále běžnější praxí. Mnoho uživatelů internetu je frustrovaných z rušivých reklam a vnímá je jako překážku v online zážitku. Google Chrome nabízí nativní nástroje pro blokování reklamy a podporuje i širokou škálu rozšíření pro tento...

Nahoru
32 položek celkem
Zpět do obchodu